قطبش

ساخت وبلاگ

یک قطعه قطبی از یک منحنی با شعاع R به عنوان تابعی از زاویه θ تولید می کند.

یک نقشه قطبی از منحنی ها با توابع شعاع r ایجاد می کند1، r2 , … .

جزئیات و گزینه ها

مثال ها

نمونه های اساسی (3)

یک طرح قطبی درست کنید:

چندین قطعه قطبی درست کنید:

منحنی ها را سبک کنید:

دامنه (23)

نمونه گیری (6)

هنگامی که عملکرد به سرعت تغییر می کند ، امتیازات بیشتری نمونه برداری می شود:

دامنه طرح به طور خودکار انتخاب می شود:

دامنه هایی که عملکرد غیر واقعی می شود از مطالعه خارج می شوند:

منحنی در صورت وجود ناپیوستگی در عملکرد تقسیم می شود:

برای کنترل نمونه گیری تطبیقی از plotpoints و maxrecursion استفاده کنید:

از Plotrange برای تمرکز در زمینه های مورد علاقه استفاده کنید:

برچسب زدن و افسانه (7)

برای افزودن عبارات به عنوان برچسب از Callout استفاده کنید:

از هر متن به عنوان برچسب استفاده کنید:

برچسب را در امتداد منحنی قرار دهید:

برچسب را در موقعیتی مقیاس قرار دهید:

برچسب ها را نسبت به قسمت داخلی منحنی قرار دهید:

برچسب ها را نسبت به قسمت بیرونی منحنی قرار دهید:

منحنی را با طرح ریزی ها برچسب بزنید:

منحنی های چندگانه:

از یک موقعیت مقیاس استفاده کنید:

موقعیت متن را نسبت به نکته مشخص کنید:

برچسب را در< x , y >موقعیت:

ارائه (10)

منحنی های چندگانه به طور خودکار رنگی می شوند تا مجزا باشند:

یک ظاهر طراحی شده صریح برای منحنی ها و مناطق مختلف:

برای هر منحنی یک ابزار تعاملی ارائه دهید:

یک مش روکش ایجاد کنید:

مناطق بین سطح مش را سبک کنید:

مقادیر پارامتر رنگ:

Legend Curves:

از موضوعی با پس زمینه تاریک و رنگهای با کنتراست بالا استفاده کنید:

از یک موضوع با یک ظاهر طراحی شده حداقل استفاده کنید:

از مقیاس ورود به سیستم در اجزای شعاعی یک طرح قطبی استفاده کنید:

مقیاس فقط جهت x:

گزینه ها (123)

Aspectratio (3)

به طور پیش فرض ، نسبت ارتفاع به عرض برای طرح به طور خودکار تعیین می شود:

ارتفاع را همان عرض با Aspectratio  1 بسازید:

Aspectratio  کامل ارتفاع و عرض را تنظیم می کند تا محکم در سایر سازه ها قرار بگیرد:

محورها (4)

به طور پیش فرض ، محورها ترسیم می شوند:

برای خاموش کردن محورها از محورها استفاده کنید  false:

از Axesorigin استفاده کنید تا مشخص کنید که محورها از کجا عبور می کنند:

هر محور را به صورت جداگانه بچرخانید:

axeslabel (3)

هیچ برچسب محور به طور پیش فرض ترسیم نمی شود:

یک برچسب را روی محور قرار دهید:

برچسب های محورها را مشخص کنید:

axesorigin (2)

موقعیت محورها به طور خودکار تعیین می شود:

منشأ صریح محورها را مشخص کنید:

Axesstyle (4)

سبک را برای محورها تغییر دهید:

سبک هر محور را مشخص کنید:

از سبک های مختلف برای کنه ها و محورها استفاده کنید:

از سبک های مختلف برای برچسب ها و محورها استفاده کنید:

عملکرد رنگ (4)

منحنی را با مقیاس ، ، ، یا مقدار رنگ کنید:

از یک شیب رنگی نامگذاری شده استفاده کنید:

برای پارامتر از قرمز استفاده کنید:

ColorfunctionScaling (1)

منحنی را بر اساس زاویه رنگ کنید:

ارزیابی کننده (3)

لیست مقادیر پارامتر ارزیابی شده را پیدا کنید:

مقادیر مختصات را پیدا کنید:

چند بار عملکرد را ارزیابی کنید:

استثناء (3)

به طور خودکار استثناء را تعیین کنید:

لیست صریح از امتیازات را برای استثنا تهیه کنید:

استثناء را با استفاده از معادلات مشخص کنید:

استثناء (2)

یک ظاهر طراحی صریح را برای خطوط پیوستن به نقاط محرومیت مشخص کنید:

یک ظاهر طراحی شده برای هر دو نقطه محرومیت و خطوط پیوستن به آنها:

قاب (4)

PolarPlot به طور پیش فرض از یک قاب استفاده نمی کند:

برای روشن کردن قاب از فریم استفاده کنید:

یک قاب را در لبه های چپ و راست بکشید:

یک قاب را در لبه های سمت چپ و پایین بکشید:

Framelabel (3)

یک برچسب را در امتداد قاب پایین یک طرح قرار دهید:

برچسب ها را در لبه های قاب پایین و چپ قرار دهید:

برچسب ها را روی هر یک از لبه ها در قاب قرار دهید:

Framestyle (2)

سبک قاب را مشخص کنید:

سبک را برای هر لبه فریم مشخص کنید:

Frameticks (8)

کنه های قاب به طور پیش فرض به طور خودکار قرار می گیرند:

از یک قاب بدون کنه استفاده کنید:

از قاب در لبه پایین استفاده کنید:

به طور پیش فرض ، لبه های بالا و راست دارای علائم تیک هستند اما برچسب های تیک ندارند:

از همه استفاده کنید تا برچسب های تیک را در همه لبه ها قرار دهید:

علائم تیک را در موقعیت های خاص قرار دهید:

علامت های قاب را در موقعیت های مشخص شده با برچسب های خاص بکشید:

طول علائم تیک را به عنوان بخشی از اندازه گرافیک مشخص کنید:

از اندازه های مختلف در جهت های مثبت و منفی برای هر علامت تیک استفاده کنید:

برای هر قاب تیک یک سبک را مشخص کنید:

frameticksstyle (3)

به طور پیش فرض ، قاب و برچسب های قاب کنه از همان سبک های قاب استفاده می کنند:

یک سبک کلی برای کنه ها ، از جمله برچسب ها را مشخص کنید:

از سبک های مختلف برای لبه های قاب مختلف استفاده کنید:

تصاویر (7)

از اندازه های نامگذاری شده مانند ریز ، کوچک ، متوسط و بزرگ استفاده کنید:

عرض طرح را مشخص کنید:

ارتفاع طرح را مشخص کنید:

اجازه دهید عرض و ارتفاع تا اندازه خاصی داشته باشد:

عرض و ارتفاع را برای یک گرافیک مشخص کنید ، در صورت لزوم با فضا بالشتک کنید:

تنظیم Aspectratio  کامل فضای موجود را پر می کند:

برای عرض و ارتفاع از حداکثر اندازه استفاده کنید:

برای پر کردن فضای موجود در یک شی از Imagesize  Full استفاده کنید:

اندازه تصویر را به عنوان بخشی از فضای موجود مشخص کنید:

Labelingsize (2)

برچسب های متنی در اندازه های واقعی آنها نشان داده شده است:

اندازه متن را مشخص کنید:

برچسب های تصویر تغییر اندازه داده می شوند تا در طرح قرار بگیرند:

اندازه برچسب زدن را مشخص کنید:

MaxRecursion (1)

هر سطح از حداکثر حداکثر ، مش را به صورت تطبیقی تقسیم می کند:

مش (4)

نمایش های اولیه و نهایی نمونه برداری را نشان دهید:

از 10 نقطه مش به طور مساوی در جهت استفاده کنید:

از لیست صریح مقادیر برای مش در جهت استفاده کنید:

از ارزش و سبک صریح برای مش استفاده کنید:

عملکردهای مشبک (2)

از مش به طور مساوی در فاصله ، ، و جهت استفاده کنید:

پنج سطح مش را در جهت (قرمز) و 10 در جهت (آبی) نشان دهید:

Meshshading (6)

قوس های قرمز و آبی جایگزین در جهت:

از هیچ یک برای حذف بخش ها استفاده کنید:

Meshshading از اولویت بالاتری نسبت به Plotstyle برای یک ظاهر طراحی شده برخوردار است:

با تنظیم مشبک به صورت خودکار از Plotstyle برای برخی از بخش ها استفاده کنید:

Meshstyle (4)

به طور خودکار سبک مش را انتخاب کنید:

از مش قرمز در جهت استفاده کنید:

از یک مش قرمز در جهت و مش آبی در جهت استفاده کنید:

از سطح مش قرمز بزرگ در جهت استفاده کنید:

PerformanceGoal (2)

یک طرح با کیفیت بالاتر ایجاد کنید:

تأکید بر عملکرد ، احتمالاً با هزینه کیفیت:

طرحواره (6)

PlotLabels->"عبارات" از توابع به عنوان برچسب منحنی استفاده می کند:

متن را برای برچسب زدن منحنی ها مشخص کنید:

برچسب ها را بالای منحنی ها قرار دهید:

برچسب ها را برای هر منحنی متفاوت قرار دهید:

برای شناسایی منحنی ها از فراخوان استفاده کنید:

برچسب ها را نسبت به قسمت بیرونی منحنی ها قرار دهید:

برای اضافه کردن برچسب از هیچکدام استفاده نکنید:

Plotlegends (7)

از افسانه اتوماتیک استفاده کنید:

هیچ افسانه ای به طور پیش فرض استفاده نمی شود:

هیچ افسانه ای نشان نمی دهد:

Plotlegends به طور خودکار مقادیر گزینه PlotStyle را جمع می کند:

عبارات را به عنوان افسانه ها در سنتی نشان دهید:

لیستی از برچسب ها را برای افسانه ها مشخص کنید:

افسانه ها را در خارج از خانه قرار دهید:

افسانه ها را در داخل قرار دهید:

طرح افسانه به طور خودکار به همراه موقعیت تغییر می کند:

برای تنظیم ظاهر افسانه از linelegend استفاده کنید:

Plotpoints (1)

برای به دست آوردن یک طرح نرم تر از نقاط اولیه بیشتر استفاده کنید:

نقشه (2)

منحنی را در کجا نشان دهید و:

با دامنه طبیعی مقادیر ، جزئیات خوب در اطراف منشأ قابل مشاهده نیست:

از Plotrange برای تمرکز در زمینه های مورد علاقه استفاده کنید:

Plotstyle (5)

از دستورالعمل های مختلف سبک استفاده کنید:

به طور پیش فرض ، سبک های مختلف برای چندین منحنی و مناطق انتخاب می شوند:

صریحاً سبک را برای منحنی ها و مناطق مختلف مشخص کنید:

طرح (1)

از تم با خطوط شبکه قطبی و رنگهای روشن استفاده کنید:

موضوع دیگری را با افسانه ها اضافه کنید:

تغییر سبک های طرح:

عملکرد منطقه (1)

طرح را نشان دهید که در آن:

عملکرد مقیاس (8)

به طور پیش فرض ، PolarPlot در هر دو محور از مقیاس طبیعی استفاده می کند:

توطئه های با مقیاس ورود به سیستم فقط فواصل زمانی را تعریف می کنند که ورود به سیستم تعریف شده است:

برای نشان دادن تابعی با مقادیر منفی از یک مقیاس ورود به سیستم استفاده کنید:

برای معکوس کردن جهت مختصات در جهت از عملکرد ScalingFunctions استفاده کنید:

از مقیاس متقابل در جهت استفاده کنید:

از مقیاس تعریف شده توسط یک تابع و معکوس آن استفاده کنید:

از مقیاس برای r استفاده کنید:

از مقیاس برای θ استفاده کنید. این بر نحوه نمونه برداری از طرح تأثیر می گذارد ، اما ظاهر کلی طرح نیست:

کنه (9)

کنه ها به طور خودکار در هر طرح قرار می گیرند:

از کنه استفاده کنید  هیچ یک برای ترسیم محورها بدون هیچ علامت تیک:

از کنه روی محور استفاده کنید ، اما نه محور:

علائم تیک را در موقعیت های خاص قرار دهید:

علائم تیک را در موقعیت های مشخص شده با برچسب های خاص بکشید:

از کنه های خاص در یک محور و کنه های اتوماتیک از طرف دیگر استفاده کنید:

طول کنه ها را به عنوان کسری در اندازه گرافیک مشخص کنید:

از اندازه های مختلف در جهت های مثبت و منفی برای هر تیک استفاده کنید:

برای هر تیک یک سبک مشخص کنید:

تابعی را بسازید که کنه ها را در میانه و افراط و تفریط محور قرار دهد:

TickSstyle (4)

به طور پیش فرض ، برچسب های کنه و کنه از همان سبک های محور استفاده می کنند:

یک سبک کلی کنه ، از جمله برچسب های کنه را مشخص کنید:

سبک کنه را برای هر یک از محورها مشخص کنید:

برای برچسب های تیک و علائم تیک از سبک دیگری استفاده کنید:

کارآزمایی (2)

ارزیابی توابع با استفاده از حسابی دقیق دستگاه:

ارزیابی توابع با استفاده از حسابی دقیق خودسرانه:

برنامه های کاربردی (4)

نوسان در اطراف یک دایره:

مارپیچ های Archimedean از فرم:

مارپیچ های Archimedean از فرم:

مارپیچ های لگاریتمی فرم دارند:

ایجاد یک الگوی guilloch é [اطلاعات بیشتر]:

خواص و روابط (5)

Polarplot یک مورد خاص از ParametricPlot برای منحنی ها است:

برای عملکرد و پارامتری از plot3d و parametricplot3d استفاده کنید:

برای مختصات استوانه ای و کروی از MouivePlot3D و SphericalPlot3D استفاده کنید:

فارکس وکسب درامد...
ما را در سایت فارکس وکسب درامد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرش اصل زاد بازدید : 47 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1402 ساعت: 19:43